Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Bergeijk (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 3 (29 resultaten)

Mevr. Marjon Jacobs

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2007 (10 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Beleidsadviseur Sociaal Domein.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2007 afdelingshoofd bij de gemeente Bergeijk.

Dhr. Jan de Greef

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2013 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Jan de Greef is hoofd van de afdeling beheer / ruimte bij de gemeente Bergeijk. Tevens is Jan de Greef projectleider bouwzaken bij de gemeente Bergeijk.
Aanverwant:1997 - 1999Dhr. Jan de Greef, Beleidsmedewerker, gemeente Heusden

Dhr. Jeroen van der Hoek

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: april 2009 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Jeroen van der Hoek is projectleider bij de gemeente Bergeijk (stedebouwkundige).

Mevr. Hanneke van Dongen-Hermans

Functie: GriffierIn dienst sinds: juni 2007 (11 jaar, 19 dagen in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier van de gemeente Bergeijk.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van april 2010 tot september 2012 waarnemend raadsgriffier geweest in de gemeente Bergeijk.

Dhr. Hans Loos

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2006 (11 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Beleid en ontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2014 is Hans Loos afdelingshoofd Leefomgeving & Wonen bij de gemeente Bergeijk.

2000 - 2006
Afdelingshoofd Bouwen & Milieu, gemeente Bergeijk.

Mevr. Myrthe Peters

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: december 2002 (15 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Recreatie / ToerismeWerkzaamheden bij de Overheid:
Myrthe Peters is beleidsmedewerker Toerisme & Recreatie bij de gemeente Bergeijk.

Van 2003 tot 2006 is Myrthe Peters beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling.

Dhr. Ton Pulles

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: september 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Strategisch adviseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2014 is Ton Pulles programmamanager E-dienstverlening (Bedrijfsvoering) in de gemeente Bergeijk. Ook is Ton Pulles programmamanager van het dienstverleningsconcept Kempengemeenten.

Dhr. Wim Wouters

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: november 2008 (9 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Wim Wouters is algemeen Directeur en gemeentesecretaris van de gemeente Bergeijk. Wim Wouters heeft de algehele leiding over de ambtelijke organisatie.

Mevr. Lindy Wijnen-Koenen

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 7
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Stef Luijten

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 9
In dienst sinds: juli 2016 (1 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Sport, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Wethouder Stef Luijten (CDA) heeft in zijn portefeuille: Werk en inkomen, Zorg, Decentralisatie Jeugd, Begeleiding en Participatiewet, Maatschappelijke dienstverlening, Onderwijs, Sport, Milieu en afval.

Stef Luijten is de derde locoburgemeester in Bergeijk.