Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Bergeijk (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 3 (29 resultaten)

Dhr. Jan de Greef

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2013 (5 jaar, 13 dagen in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Jan de Greef is hoofd van de afdeling beheer / ruimte bij de gemeente Bergeijk. Tevens is Jan de Greef projectleider bouwzaken bij de gemeente Bergeijk.
Aanverwant:1997 - 1999Dhr. Jan de Greef, Beleidsmedewerker, gemeente Heusden

Dhr. Jeroen van der Hoek

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: april 2009 (9 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Jeroen van der Hoek is projectleider bij de gemeente Bergeijk (stedebouwkundige).

Mevr. Hanneke van Dongen-Hermans

Functie: GriffierIn dienst sinds: juni 2007 (11 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier van de gemeente Bergeijk.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van april 2010 tot september 2012 waarnemend raadsgriffier geweest in de gemeente Bergeijk.

Dhr. Hans Loos

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2006 (12 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Beleid en ontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2014 is Hans Loos afdelingshoofd Leefomgeving & Wonen bij de gemeente Bergeijk.

2000 - 2006
Afdelingshoofd Bouwen & Milieu, gemeente Bergeijk.

Mevr. Myrthe Peters

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: december 2002 (16 jaar, 16 dagen in dienst)
Portefeuille: Recreatie / ToerismeWerkzaamheden bij de Overheid:
Myrthe Peters is beleidsmedewerker Toerisme & Recreatie bij de gemeente Bergeijk.

Van 2003 tot 2006 is Myrthe Peters beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling.

Dhr. Ton Pulles

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: september 2010 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Strategisch adviseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2014 is Ton Pulles programmamanager E-dienstverlening (Bedrijfsvoering) in de gemeente Bergeijk. Ook is Ton Pulles programmamanager van het dienstverleningsconcept Kempengemeenten.

Dhr. Wim Wouters

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: november 2008 (10 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Wim Wouters is algemeen Directeur en gemeentesecretaris van de gemeente Bergeijk. Wim Wouters heeft de algehele leiding over de ambtelijke organisatie.

Mevr. Marjon Jacobs

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2007 (11 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Beleidsadviseur Sociaal Domein.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2007 afdelingshoofd bij de gemeente Bergeijk.

Dhr. Stef Luijten

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 9
In dienst sinds: juli 2016 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Accomodaties, Financiën, Sport, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Economische ZakenToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Stef Luijten (CDA) heeft in zijn portefeuille: Financiën en P&C, Economie, Vrijetijdseconomie, Participatiewet, Vastgoed, Sport & accommodaties, Kernenbeleid en dorpsraden, Kunst & cultuur, Milieu, afval, circulaire economie, Subsidies en Klimaat.

Stef Luijten is de 2e locoburgemeester.

Bestuursperiode 2016-2018
Wethouder Stef Luijten (CDA) heeft in zijn portefeuille: Werk en inkomen, Zorg, Decentralisatie Jeugd, Begeleiding en Participatiewet, Maatschappelijke dienstverlening, Onderwijs, Sport, Milieu en afval.

Stef Luijten is de derde locoburgemeester in Bergeijk.

Mevr. Arinda Callewaert-De Groot

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: januari 2016 (2 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Arinda Callewaert-de Groot heeft in haar portefeuille: Openbare orde en veiligheid (politie, brandweer, rampenbestrijding), Intergemeentelijke samenwerking (GRSK), Toezicht en handhaving, Communicatie en representatie, Algemeen bestuur, Publiekszaken / Dienstverlening / ICT, Archief, Veerkrachtig bestuur, Personeel en organisatie.

Bestuursperiode 2016-2018
Arinda Callewaert-De Groot heeft in haar portefeuille: Openbare orde en veiligheid (politie, brandweer, rampenbestrijding), Intergemeentelijke samenwerking, Kabinet en voorlichting, Algemeen bestuur, Toerisme en recreatie, Handhaving, Bezwaar en beroep, Personeel en organsatieontwikkeling.

Arinda Callewaert-De Groot is zowel voorzitter van het college van en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Bergeijk. Arinda Callewaert-De Groot is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W Bergeijk. Zij is geen lid van de raad, maar heeft daarin een raadgevende stem. Van het college is Arinda Callewaert-De Groot wel lid en mag dus meestemmen over de voorstellen. Als de stemmen staken in het college telt de stem van de dubbel.