Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Bergen op Zoom (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 6 (53 resultaten)

Mevr. Simone Vincken

Functie: AccountmanagerIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische Zaken

Mevr. Elianne Roks

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juni 2008 (9 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O

Mevr. Fozia Boukhari

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: juli 2010 (7 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Fozia Boukhari is bestuurssecretaresse bij de gemeente Bergen op Zoom. Van 2007 tot 2010 was Fozia Boukhari directiesecretaresse.

Dhr. Frank Petter

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: september 2013 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Frank Petter (CDA) heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke organisatie, Verkiezingen en GBA, Samenspel bestuur en organisatie, Veiligheid, Bestuurlijke (boven)regionale samenwerking en lobby (relatiebeheer) en Jumelage.

Burgemeester Frank Petter is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als voorzitter van de gemeenteraad van Bergen op Zoom. Hij is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W Bergen op Zoom. Frank Petter is geen lid van de raad, maar heeft daarin een raadgevende stem. Van het college is hij wel lid en mag dus meestemmen over de voorstellen. Als de stemmen staken in het college telt de stem van de burgemeester dubbel.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Frank Petter is voorzitter van de Raad van Toezicht bij de Besturenraad in Woerden. Tevens is Frank Petter voorzitter van de provinciale raad Gezondheid Noord-Brabant.
Aanverwant:2006 - 2013Dhr. Frank Petter, Burgemeester, CDA Woudrichem, gemeente Woudrichem2003 - 2006Dhr. Frank Petter, Statenlid, CDA Brabant, Provincie Noord-Brabant

Dhr. Eric de Regt

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: september 2012 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenToelichting: Teammanager Sociale Zaken.

Van 2000 tot 2012 was Eric de Regt teammanager financiële informatie.

Mevr. Natascha Moerman-Peers

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: september 2013 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenToelichting: Teammanager Economie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2010 was Natascha Moerman-Peers adviseur Bestuurlijke en Juridische zaken bij de gemeente Bergen op Zoom.

Dhr. René de Mooij

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: juli 2013 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringToelichting: Manager Facilitair en Services.

Dhr. Stijn Verstraten

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juli 2013 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenToelichting: Concernmanager Mens & Organisatie.
Lid van managementteam en afdelingsmanager Maatschappelijke ontwikkeling.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2010 was Stijn Verstraten afdelingshoofd Welzijn en Zorg.

Dhr. Theo Wingens

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Theo Wingens is lid van het directieteam / directeur, gemeente Bergen op Zoom.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf januari 2018 is Theo Wingers waarnemend gemeentesecretaris.

2006 - 2009
Theo Wingens is directeur Middelen, gemeente Bergen op Zoom.
Aanverwant:2001 - 2005Dhr. Theo Wingens, Directeur, gemeente Breda

Dhr. Kees Terstappen

Functie: GriffierIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Kees Terstappen is raadsgriffier in de gemeenteraad van Bergen op Zoom.

De griffie van Bergen op Zoom is te bereiken op: griffie@bergenopzoom.nl.