Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Breda (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 8 (72 resultaten)

Dhr. Paul Piket

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2010 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Paul Piket is raadsgriffier van de gemeenteraad in Breda.De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Breda en de raadscommissies. Paul Piket is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Tom Rozendal

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2009 (10 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Tom Rozendal is projectmanager bij de gemeente Breda.

Dhr. Bertwin van Rooijen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2007 (11 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bertwin van Rooijen is programmamanager bij het project VIA Breda. Van 2003 tot 2007 was Bertwin van Rooijen projectmanager bij de structuurvisie Spoorzone.

Dhr. Jac Buijnsters

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 1999 (20 jaar, 23 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Externe Relaties, gemeente Breda.

Mevr. Debby den Heijer

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2009 (10 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Teamleider.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2016 is Debby den Heijer projectmanager bij de gemeente Breda.

Dhr. Gerardus Bartels

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2012 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Juridische zakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Gerardus Bartels is plaatsvervangend teamleider Juridische Zaken en Inkoop bij de gemeente Breda.

Dhr. Alex Konings

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2011 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, Infrastructuur, Onderwijs, OnderzoekToelichting: Senior business analist.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2016 is Alex Konings afdelingshoofd Vergunningen & Voorzieningen bij de gemeente Breda.

Mevr. Manoek Maas

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: februari 2013 (6 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Manoek Maas is communicatieadviseur bij de gemeente Breda.

Mevr. Annemiek Balk

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: mei 2006 (13 jaar, 21 dagen in dienst)
Toelichting: Teamleider vastgoedontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2013 is Annemiek Balk bestuursadviseur bij de gemeente Breda. Van 2001 tot 2006 was Annemiek Balk projectmanager.

Dhr. Harrie Verhallen

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: januari 1999 (20 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Wijkmanager Breda.Werkzaamheden bij de Overheid:
Harrie Verhallen was eerder bureauhoofd infrastructuur en openbare Ruimte.