Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Breda (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 6 (54 resultaten)

Mevr. Katja Hakze

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Katja Hakze is projectmanager bij de gemeente Breda.

Mevr. Isabel Joosen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Lid van de directie / managementteam Breda.Werkzaamheden bij de Overheid:
Isabel Joosen van de afdelingshoofd Wonen en Samenleven (lid van de directie Ontwikkeling) in de gemeente Breda. Eerder was Isabel Joosen afdelingshoofd Welzijn en Zorg.
Aanverwant:2002 - 2010Mevr. Isabel Joosen, Hoofdafdeling, gemeente Den Haag ( 's-Gravenhage)

Mevr. Marleen Huijbregts

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 26 dagen in dienst)
Portefeuille: Evenementen en marketingToelichting: Evenementcoordinator.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2016 is Marleen Huijbregts werkzaam bij het Kabinet van de Burgemeester, gemeente Breda.

Dhr. Geert van Oers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2011 (6 jaar, 7 maanden in dienst)

Mevr. Ellen de Bonth

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ellen de Bonth is bestuursadviseur bij de gemeente Breda. Van 2008 tot 2011 was Ellen de Bonth is lid van de concernstaf.

Dhr. Joop Goderie

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2006 (11 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Hoofd economie, cultuur en onderwijs.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2016 is Joop Goderie kabinetschef.
  
Eerder was Joop Goderie bestuursadviseurs (1999-2006).

Dhr. Paul Piket

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2010 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Paul Piket is raadsgriffier van de gemeenteraad in Breda.De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Breda en de raadscommissies. Paul Piket is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Tom Rozendal

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2009 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Tom Rozendal is projectmanager bij de gemeente Breda.

Dhr. Bertwin van Rooijen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2007 (10 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bertwin van Rooijen is programmamanager bij het project VIA Breda. Van 2003 tot 2007 was Bertwin van Rooijen projectmanager bij de structuurvisie Spoorzone.

Dhr. Jac Buijnsters

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 1999 (18 jaar, 12 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Externe Relaties, gemeente Breda.