Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Breda (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 8 (71 resultaten)

Mevr. Karin Gangelhof

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2010 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Karin Gangelhof is bestuursadviseur concernafdeling bij de gemeente Breda.

Dhr. Ruud Schoenaker

Functie: GriffierIn dienst sinds: juni 2011 (6 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Adjunct-Griffier / Raadsadviseur Gemeenteraad Breda.Werkzaamheden bij de Overheid:

 

Ruud Schoenaker is raadsgriffier (adjunct) van de gemeenteraad in Breda. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Breda en de raadscommissies. Ruud Schoenaker is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.


Dhr. Roel Klei

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: december 2007 (10 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Roel Kleij is projectmanager vastgoed ontwikkeling bij de gemeente Breda.

Dhr. Cas Christiani

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2012 is Cas Christiani teamleider bij de gemeente Breda.

Dhr. Guido Wijgergangs

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: oktober 2010 (7 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Projectmanager wonen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2015 is Guido Wijgergangs hoofd Vastgoed Ontwikkeling bij de gemeente Breda.

Mevr. Katja Hakze

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 22 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Katja Hakze is projectmanager bij de gemeente Breda.

Dhr. Cees Vermeer

Functie: GemeentesecretarisIn dienst gegaan: september 2015Uit dienst sinds: juli 2016 (10 maanden in dienst geweest)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris, Cees Vermeer, vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Breda.

Mevr. Isabel Joosen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Lid van de directie / managementteam Breda.Werkzaamheden bij de Overheid:
Isabel Joosen van de afdelingshoofd Wonen en Samenleven (lid van de directie Ontwikkeling) in de gemeente Breda. Eerder was Isabel Joosen afdelingshoofd Welzijn en Zorg.
Aanverwant:2002 - 2010Mevr. Isabel Joosen, Hoofdafdeling, gemeente Den Haag ( 's-Gravenhage)

Mevr. Marleen Huijbregts

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2011 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Evenementen en marketingToelichting: Evenementcoordinator.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2016 is Marleen Huijbregts werkzaam bij het Kabinet van de Burgemeester, gemeente Breda.

Dhr. Geert van Oers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2011 (6 jaar, 4 maanden in dienst)