Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Breda (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 8 (71 resultaten)

Dhr. Cas Christiani

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2012 is Cas Christiani teamleider bij de gemeente Breda.

Dhr. Guido Wijgergangs

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: oktober 2010 (8 jaar, 23 dagen in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Projectmanager wonen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2015 is Guido Wijgergangs hoofd Vastgoed Ontwikkeling bij de gemeente Breda.

Mevr. Katja Hakze

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Katja Hakze is projectmanager bij de gemeente Breda.

Dhr. Richard Meulenbroek

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: december 2014 (3 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënToelichting: Concerncontroller.

Mevr. Isabel Joosen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2011 (7 jaar, 23 dagen in dienst)
Toelichting: Lid van de directie / managementteam Breda.Werkzaamheden bij de Overheid:
Isabel Joosen van de afdelingshoofd Wonen en Samenleven (lid van de directie Ontwikkeling) in de gemeente Breda. Eerder was Isabel Joosen afdelingshoofd Welzijn en Zorg.
Aanverwant:2002 - 2010Mevr. Isabel Joosen, Hoofdafdeling, gemeente Den Haag ( 's-Gravenhage)

Mevr. Marleen Huijbregts

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Evenementen en marketingToelichting: Evenementcoordinator.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2016 is Marleen Huijbregts werkzaam bij het Kabinet van de Burgemeester, gemeente Breda.

Dhr. Geert van Oers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2011 (7 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Cees Vermeer

Functie: GemeentesecretarisIn dienst gegaan: september 2015Uit dienst sinds: juli 2016 (10 maanden in dienst geweest)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris, Cees Vermeer, vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Breda.

Mevr. Ellen de Bonth

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ellen de Bonth is bestuursadviseur bij de gemeente Breda. Van 2008 tot 2011 was Ellen de Bonth is lid van de concernstaf.

Dhr. Joop Goderie

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2006 (12 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Hoofd economie, cultuur en onderwijs.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2016 is Joop Goderie kabinetschef.
  
Eerder was Joop Goderie bestuursadviseurs (1999-2006).