Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Breda (Noord-Brabant)

Pagina 5 van 8 (71 resultaten)

Dhr. Bas Maes

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter SP (2014-)
Lijsttrekker SP (2018)
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Bas Maes (SP) 349 voorkeurstemmen.

Dhr. Richard Meulenbroek

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: december 2014 (3 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënToelichting: Concerncontroller.

Mevr. Hilrieke Nauta

Functie: RaadslidPolitiek: GroenLinks
Oppositie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Mevr. Marieke Peereboom-Hoeben

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 11
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Dhr. Paul Piket

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2010 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Paul Piket is raadsgriffier van de gemeenteraad in Breda.De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Breda en de raadscommissies. Paul Piket is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Sven Planken

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 11
In dienst sinds: september 2015 (3 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Daan Quaars

Functie: WethouderPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 11
In dienst sinds: juni 2018 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: Accomodaties, Sport, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Wonen en Volkshuisvesting, Evenementen en marketingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Daan Quaars heeft in zijn portefeuille: bouwen en wonen, wonen (beleid), bouw- en woningtoezicht, corporaties, welstand, grondbedrijf, evenementen, sport, sportbeleid, sportaccommodaties, topsport, NAC (2e portefeuillehouder), digitalisering en afvalbeleid.

Dhr. Tom Rozendal

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2009 (9 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Tom Rozendal is projectmanager bij de gemeente Breda.

Dhr. Caspar Rutten

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst gegaan: mei 2014Uit dienst sinds: maart 2018 (3 jaar, 10 maanden in dienst geweest)
Toelichting: Vanaf 2016 is Caspar Rutten lid van de commissie Raadsleden & Griffiers (VNG).

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Caspar Rutten (CDA) 280 voorkeurstemmen.

Dhr. Ruud Schoenaker

Functie: GriffieIn dienst sinds: juni 2011 (7 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Adjunct-Griffier / Raadsadviseur Gemeenteraad Breda.Werkzaamheden bij de Overheid:

 

Ruud Schoenaker is raadsgriffier (adjunct) van de gemeenteraad in Breda. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Breda en de raadscommissies. Ruud Schoenaker is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.