Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Cranendonck (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 3 (28 resultaten)

Dhr. Jan van Tulden

Functie: WethouderPolitiek: Cranendonck Actief!
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: april 2014 (3 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Sport, OnderwijsToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Jan van Tulden (Cranendonck Actief!) heeft in zijn portefeuille: Maatschappij en Zorg, WMO, Sport, Jeugdbeleid, Onderwijs en Kermis. Jan van Tulden is projectwethouder van ​Herontwikkeling De Borgh, Decentralisaties (Met als 2de wethouder dhr. F.M. Kuppens), Behoud voortgezet onderwijs, Evaluatie subsidiebeleid, Glasvezel, De Schakel en Haalbaarheidsonderzoek St. Joseph.

Jan van Tulden is de eerste locoburgemeester bij de gemeente Cranendonck.
Aanverwant:2010 - 2014Dhr. Jan van Tulden, Raadslid, Cranendonck actief, gemeente Cranendonck

Dhr. Carry van Rooij

Functie: RaadslidPolitiek: ELAN
Oppositie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 11 maanden in dienst)

Dhr. Henk van Lint

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: januari 2017 (11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf de gemeenteraadsverkiezingen (2018) gaat de PvdA op in de politieke partij 'PRO6'.

Dhr. Koen van Laarhoven

Functie: RaadslidPolitiek: Cranendonck Actief!
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 10 maanden in dienst)

Mevr. Janneke van Happen

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 10 maanden in dienst)

Dhr. Frits van der Wiel

Functie: WethouderPolitiek: PvdA
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: januari 2017 (1 jaar, 7 dagen in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Milieu / Duurzaamheid / Afval, Verkeer en Vervoer, Wonen en Volkshuisvesting, Evenementen en marketingToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Frits van der Wiel heeft in zijn portefeuille: Ruimtelijke Ordening, Milieu, Verkeer en vervoer, Volkshuisvesting, Kermissen, Afval/grondstoffen, Milieustraat en Duurzaamheid.

Dhr. Ad van der Weiden

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2006 (11 jaar, 11 maanden in dienst)

Dhr. Pierre van Cranenbroek

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: november 2017 (2 maanden in dienst)

Mevr. Josť van Aaken

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juli 2015 (2 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Cranendonck.

Dhr. Frans Strik

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: september 2017 (4 maanden in dienst)