Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Cranendonck (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 3 (27 resultaten)

Dhr. Marcel Lemmen

Functie: WethouderPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2018 (3 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / Jeugdzorg, Sport, Subsidies, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning), Evenementen en marketingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Marcel Lemmen heeft in zijn portefeuille: Maatschappij en Zorg, Werk en Inkomen, WMO, Sport, Jeugd, Onderwijs, Gemeenschapshuizen, Statushouders, Subsidies, Evenementen (incl. markten en kermissen), Inkoop- en aanbestedingsbeleid.

Marcel Lemmen is de 3de locoburgemeester.

Dhr. Jordy Drieman

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter VVD (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Vice-fractievoorzitter.Werkzaamheden bij de Overheid:
2011-2014 
Jordy Drieman is raadscommissielid bij de gemeente Cranendonck. 

2010-2011 
Jordy Drieman is fractieondersteuner VVD Cranendonck. 

Dhr. Willem Swinkels

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)

Dhr. Henri de Wijkerslooth

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: oktober 2017 (10 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, Bedrijfsvoering, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Cultuur, Monumentaal erfgoed, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Henri de Wijkerslooth de Weerdesteijn heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Bestuurszaken, Intergemeentelijke samenwerking, Coördinatie Handhaving, A2 samenwerking, Kunst en Cultuur, Monumentenbeleid en Bedrijfsvoering (Personeel en Organisatie, ICT).

Bestuursperiode 2017-2018
Burgemeester Henri de Wijkerslooth de Weerdesteijn heeft in zijn portefeuille: Bestuurszaken, Intergemeentelijke samenwerking, Coördinatie Handhaving en A2 samenwerking.

Dhr. Frits van der Wiel

Functie: WethouderPolitiek: PRO6
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: januari 2017 (1 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare werken, Recreatie / Toerisme, Ruimtelijke ordening , Milieu / Duurzaamheid / Afval, Verkeer en Vervoer, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Frits van der Wiel (PvdA) heeft in zijn portefeuille: Ruimtelijke Ordening, Omgevingswet, Milieu, Verkeer en vervoer, Volkshuisvesting (incl. woonwagenbeleid), Afval/grondstoffen/milieustraat, Duurzaamheid, Recreatie en Toerisme, Openbare ruimte en Buurtbeheer.

Frits van der Wiel is de 2de locoburgemeester.

Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Frits van der Wiel (PvdA) heeft in zijn portefeuille: Ruimtelijke Ordening, Milieu, Verkeer en vervoer, Volkshuisvesting, Kermissen, Afval/grondstoffen, Milieustraat en Duurzaamheid.

Dhr. Kenneth Kuppens

Functie: RaadslidPolitiek: PRO6
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)

Dhr. Wim Aarts

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter PRO6 (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)

Dhr. Hennie BeliŽn

Functie: RaadslidPolitiek: PRO6
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: juni 2018 (2 maanden in dienst)

Mevr. Marie Beenackers-van Poppel

Functie: RaadslidPolitiek: PRO6
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2006 (12 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Na de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018 gaat PvdA Cranendonck op in de nieuwe partij 'PRO6'. Mevrouw Beenackrs-van Poppel is raadslid (fractievoorzitter) voor de PvdA.

Mevr. Anja van de Burgt-Briels

Functie: RaadslidPolitiek: PRO6
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)