Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Cranendonck (Noord-Brabant)

Pagina 2 van 2 (17 resultaten)

Dhr. Piet Schrijver

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2003 (15 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Werkzaamheden bij de Overheid:
Piet Schrijver is beleidsmedewerker WMO bij de gemeente Cranendonck.
Aanverwant:1999 - 2003Dhr. Piet Schrijver, Hoofdafdeling, gemeente Laarbeek

Mevr. Chantal Storms

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2016 (2 jaar, 1 maand in dienst)

Mevr. José van Aaken

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juli 2015 (2 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Cranendonck.

Dhr. Frits van der Wiel

Functie: WethouderPolitiek: PvdA
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: januari 2017 (1 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Milieu / Duurzaamheid / Afval, Verkeer en Vervoer, Wonen en Volkshuisvesting, Evenementen en marketingToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Frits van der Wiel heeft in zijn portefeuille: Ruimtelijke Ordening, Milieu, Verkeer en vervoer, Volkshuisvesting, Kermissen, Afval/grondstoffen, Milieustraat en Duurzaamheid.

Mevr. Janneke van Happen

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 26 dagen in dienst)

Dhr. Carry van Rooij

Functie: RaadslidPolitiek: ELAN
Oppositie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Jan van Tulden

Functie: WethouderPolitiek: Cranendonck Actief!
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 0 dag in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Sport, OnderwijsToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Jan van Tulden (Cranendonck Actief!) heeft in zijn portefeuille: Maatschappij en Zorg, WMO, Sport, Jeugdbeleid, Onderwijs en Kermis. Jan van Tulden is projectwethouder van ​Herontwikkeling De Borgh, Decentralisaties (Met als 2de wethouder dhr. F.M. Kuppens), Behoud voortgezet onderwijs, Evaluatie subsidiebeleid, Glasvezel, De Schakel en Haalbaarheidsonderzoek St. Joseph.

Jan van Tulden is de eerste locoburgemeester bij de gemeente Cranendonck.
Aanverwant:2010 - 2014Dhr. Jan van Tulden, Raadslid, Cranendonck actief, gemeente Cranendonck