Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Gemert-Bakel (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 1 (7 resultaten)

Dhr. Martien Bankers

Functie: WethouderPolitiek: Lokale Realisten
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2017 (1 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Sport, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Mobiliteit, Verkeer en Vervoer, Economische Zaken, Evenementen en marketingToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Martien Bankers heeft in zijn portefeuille: Economische zaken, Toerisme en recreatie, Kermissen en markten, Verkeer en (openbaar) vervoer, Afval, Sport en Speelgelegenheden.

Dhr. Jan Bevers

Functie: WethouderPolitiek: Politiek leider Dorpspartij
Lijsttrekker Dorpspartij (2014)
Coalitie, aantal zetels: 4
Aantal stemmen: 1.049 in 2014In dienst sinds: maart 2006 (12 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Cultuur, Onderwijs, Welzijn, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Jan Bevers (Fractie Dorpspartij) heeft in zijn portefeuille: Jeugdzorg, AWBZ / WMO, Participatie, Sociale zaken en werkgelegenheid, Armoedebeleid, Inburgering, Sociale werkvoorziening, Volkshuisvesting, Welzijn, Onderwijs, Volksgezondheid, Wijk- en buurtbeheer en Cultuur.

Coalitieperiode 2010-2014
Wethouder Jan Bevers (Fractie Dorpspartij) heeft in zijn portefeuille: sociale zaken, mensen, sport, inburgering, welzijn, onderwijs, volksgezondheid en volkshuisvesting.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Dorpspartij-lijsttrekker Jan Bevers 1.049 voorkeurstemmen.

Mevr. Miranda de Ruiter-van Hoof

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 9
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Mirande de Ruiter-van Hoof (CDA) heeft in haar portefeuille: Financiën, Bouwgrondexploitatie, Grondzaken en -aankopen, Vastgoed, Dorpsraden en Peel 6.1.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Miranda de Ruiter-Van Hoof (CDA) 320 voorkeurstemmen.

Dhr. Bert Jansen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst gegaan: september 2006Uit dienst vanaf: juni 2018 (11 jaar, 9 maanden in dienst geweest)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&OToelichting: Bert Jansen is gemeentesecretaris van de gemeente Gemert - Bakel. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Gemert-Bakel. Ook is Bert Jansen algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:


In oktober 2017 geeft Bert Jansen aan dat hij als gemeentesecretaris stopt per 1 mei 2018.

Gemeentesecretaris Bert Jansen is AB-lid van de Vereniging van Gemeentesecretarissen (VGS).

Aanverwant:2010Dhr. Bert Jansen, Raadslid, PvdA Neder-Betuwe, gemeente Neder-Betuwe2003 - heden Dhr. Bert Jansen, Burgemeester, D66, gemeente Montfoort2002 - heden Dhr. Bert Jansen, Raadslid, Burgerbelang Zutphen Warnsveld - BBZW, gemeente Zutphen

Mevr. Anke van Extel-van Katwijk

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 9
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Anke van Extel-van Katwijk (CDA) heeft in haar portefeuille: Ruimtelijke ordening, Reconstructie landelijk gebied, Bouwen en milieu, Monumenten, Openbaar beheer en Landschapsbeheer.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Anke van Extel-van Katwijk (CDA) 207 voorkeurstemmen.
Aanverwant:2011 - 2014Mevr. Anke van Extel-van Katwijk, Statenlid, CDA, Provincie Noord-Brabant2009 - 2014Mevr. Anke van Extel-van Katwijk, Griffie, gemeente Veghel1999 - 2010Mevr. Anke van Extel-van Katwijk, Raadslid, CDA Gemert-Bakel, gemeente Gemert-Bakel

Dhr. Ad van Oudheusden

Functie: GemeentesecretarisIn dienst vanaf: juni 2018
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Dhr. Michiel van Veen

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: november 2016 (1 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Burgemeester Michiel van Veen heeft in zijn portefeuille: Coördinatie van het beleid, Algemene en bestuurlijke zaken, Openbare orde, Integraal veiligheidsbeleid, Coördinatie van handhaving, Personeel en organisatie, Communicatie, Informatiebeleid, Evenementen en horecabeleid, Gemeentearchief, Publieksservice, Regionale samenwerking en Millennium.