Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Goirle (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 1 (6 resultaten)

Mevr. Jolie Hasselman

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2017 (9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O

Mevr. Marijo Immink-Hoppenbrouwers

Functie: WethouderPolitiek: Politiek leider Pro-actief Goirle (PAG)
Lijsttrekker Pro-actief Goirle (PAG) (2018)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / Jeugdzorg, Sport, Subsidies, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Wethouder Marijo Immink-Hoppenbrouwers (Pro-Actieve Goirle) heeft in haar portefeuille: Wmo, Welzijn (inclusief ouderen en gehandicapten), Jeugdgezondheidszorg, Buurtregie, Jeugd, Sport en Subsidies op bovengenoemde terreinen.

Wethouder Immink-Hoppenbrouwers is de 1e locoburgemeester in Goirle.

Bestuursperiode 2014-2016
Wethouder Marijo Immink-Hoppenbrouwers (Pro-Actieve Goirle) heeft in haar portefeuille: Positionering intergemeentelijke en regionale samenwerking, transitie Wmo, Wmo, welzijn (inclusief ouderen en gehandicapten), Doelgroepenvervoer, jeugdgezondheidszorg, Volksgezondheid, Buurtregie en Subsidies en accommodaties op bovengenoemde terreinen.

Marijo Immink-Hoppenbrouwers is de tweede locoburgemeester bij de gemeente Goirle.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Marijo Immink (Pro Actief Goirle) 278 voorkeurstemmen. Marijo Immink-Hoppenbrouwers (PAG) heeft 119 voorkeurstemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2010.
Aanverwant:2014Mevr. Marijo Immink-Hoppenbrouwers, Raadslid, Pro-actief Goirle, gemeente Goirle

Dhr. Piet Poos

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (29 dagen in dienst)

Dhr. Bert Schellekens

Functie: WethouderPolitiek: Lijst Riel-Goirle
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: mei 2018 (29 dagen in dienst)

Dhr. Johan Swaans

Functie: WethouderPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (29 dagen in dienst)

Dhr. Mark van Stappershoef

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: september 2016 (1 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Subsidies, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Burgemeester Mark van Stappershoef heeft in zijn portefeuille: Openbare ruimte (realisatie en beheer), Algemene Zaken, Kabinet en representatie algemeen, Internationale zaken, Regionale en intergemeentelijke samenwerking, Openbare orde en veiligheid, Vergunningen (excl. omgevingsrecht), Personeel en organisatie, Communicatie en Subsidies op bovengenoemde terreinen.