Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Halderberge (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 4 (32 resultaten)

Mevr. Jikke Zollner

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Jikke Zollner is beleidsmedewerker Wonen en Ruimtelijke Ordening bij de gemeente Halderberge.
Aanverwant:2010 - 2011Mevr. Jikke Zollner, 0, gemeente Breda2002 - 2003Mevr. Jikke Zollner, Beleidsmedewerker, gemeente Zutphen

Dhr. Mark van Banning

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2008 (9 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Adviseur dienstverlening.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 is Mark van Banning programmamanager Dienstverlening in de gemeente Halderberge en van 2008 tot 2010 Concernondersteuning.

Mevr. Jobke Vonk-Vedder

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: december 2016 (1 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Integriteitsbeleid, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Burgemeester Jobke Vonk-Vedder heeft in haar portefeuille: Bestuur en Handhaving (Regionale samenwerking, In- en externe betrekkingen, Communicatie: breed naar buiten, Leefbaarheid, Brandweer, Crisisbeheersing, Drugs- en alcoholbeleid, Drank- en horecazaken, Representatie, Coördinatie van bestuur, Bestuurlijke en algemene-juridische zaken, Publiekszaken (reguliere zaken m.b.t. balies /burgerzaken), Coördinatie integratiebeleid, Handhaving, Handhaving APV, Bestuurlijke vernieuwing, Inburgering, Coördinatie integratiebeleid (raakvlak alle portefeuilles), Integriteit, Veerkrachtig bestuur), Openbare ruimte (Lijkbezorging (wet op de lijkbezorging) en Veiligheid. Tevens is Jobke Vonk-Vedder verantwoordelijkvan de projecten: Basisnet Spoor
Samenwerking Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving

Mevr. Petra Laros

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juni 2007 (11 jaar, 21 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Petra Laros is communicatieadviseur bij de gemeente Halderberge.

Mevr. Marjolein Bömer-Coppens

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerder

Mevr. Caroline van Oppenraaij-Jacobs

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2012 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:


Caroline van Oppenraaij-Jacobs is gemeentesecretaris van de gemeente Halderberge. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Halderberge. Ook is Caroline van Oppenraaij-Jacobs algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.


Dhr. Ari Koenen

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Raadsgriffier gemeenteraad Halderberge.

Dhr. Gert Logt

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter VDG
Politiek leider VDG
Lijsttrekker VDG (2014)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: september 2002 (15 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Gert Logt (Voor De Gemeenschap / VDG) 311 voorkeurstemmen.
 
Gert Logt was fractievoorzitter van de Onafhankelijke fractie Halderberge in de gemeenteraad van Halderberge. Tot december 2011 was Gert Logt raadslid van WOS, gemeente Halderberge.

Aanverwant:2009 - heden Dhr. Gert Logt, Gemeentesecretaris, gemeente Ouderkerk

Mevr. Simone Dirven-van Aalst

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Hans van Gurchom

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)