Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Halderberge (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 3 (25 resultaten)

Mevr. Jikke Zollner

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Jikke Zollner is beleidsmedewerker Wonen en Ruimtelijke Ordening bij de gemeente Halderberge.
Aanverwant:2010 - 2011Mevr. Jikke Zollner, 0, gemeente Breda2002 - 2003Mevr. Jikke Zollner, Beleidsmedewerker, gemeente Zutphen

Dhr. Mark van Banning

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2008 (9 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Adviseur dienstverlening.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 is Mark van Banning programmamanager Dienstverlening in de gemeente Halderberge en van 2008 tot 2010 Concernondersteuning.

Mevr. Jobke Vonk-Vedder

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: december 2016 (1 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Integriteitsbeleid, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Burgemeester Jobke Vonk-Vedder heeft in haar portefeuille: Bestuur en Handhaving (Regionale samenwerking, In- en externe betrekkingen, Communicatie: breed naar buiten, Leefbaarheid, Brandweer, Crisisbeheersing, Drugs- en alcoholbeleid, Drank- en horecazaken, Representatie, Coördinatie van bestuur, Bestuurlijke en algemene-juridische zaken, Publiekszaken (reguliere zaken m.b.t. balies /burgerzaken), Coördinatie integratiebeleid, Handhaving, Handhaving APV, Bestuurlijke vernieuwing, Inburgering, Coördinatie integratiebeleid (raakvlak alle portefeuilles), Integriteit, Veerkrachtig bestuur), Openbare ruimte (Lijkbezorging (wet op de lijkbezorging) en Veiligheid. Tevens is Jobke Vonk-Vedder verantwoordelijkvan de projecten: Basisnet Spoor
Samenwerking Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving

Mevr. Petra Laros

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juni 2007 (10 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Petra Laros is communicatieadviseur bij de gemeente Halderberge.

Mevr. Marjolein Bömer-Coppens

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerder

Mevr. Caroline van Oppenraaij-Jacobs

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2012 (5 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:


Caroline van Oppenraaij-Jacobs is gemeentesecretaris van de gemeente Halderberge. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Halderberge. Ook is Caroline van Oppenraaij-Jacobs algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.


Dhr. Ari Koenen

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Raadsgriffier gemeenteraad Halderberge.

Dhr. Thijs Graste

Functie: RaadslidPolitiek: Lokaal Halderberge
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Thijs Graste (Lokaal Harderberge) 282 voorkeurstemmen.

Thijs Gratse was eerder lid van Gemeenschapsbelangen Halderberg.

Dhr. Hans Wierikx

Functie: RaadslidPolitiek: WOS
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (23 dagen in dienst)

Mevr. Gisela van Beek-van Oosterhout

Functie: RaadslidPolitiek: Lokaal Halderberge
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Gisela van Beek-van Oosterhout (Lokaal Harderberge) 279 voorkeurstemmen.
     
Van september 2013 tot maart 2014 is Gisela van Beek fractievoorzitter namens Lokaal Halderberge (Hoeven 2000) in de gemeenteraad van Halderberge.

Van 2005 tot 2010 is Gisela van Beek-van Oosterhout fractieassistent van Hoeven 2000.