Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Halderberge (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 4 (32 resultaten)

Mevr. Petra Laros

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juni 2007 (11 jaar, 21 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Petra Laros is communicatieadviseur bij de gemeente Halderberge.

Mevr. Marjolein Bömer-Coppens

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerder

Mevr. Caroline van Oppenraaij-Jacobs

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2012 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:


Caroline van Oppenraaij-Jacobs is gemeentesecretaris van de gemeente Halderberge. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Halderberge. Ook is Caroline van Oppenraaij-Jacobs algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.


Mevr. Jikke Zollner

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Jikke Zollner is beleidsmedewerker Wonen en Ruimtelijke Ordening bij de gemeente Halderberge.
Aanverwant:2010 - 2011Mevr. Jikke Zollner, 0, gemeente Breda2002 - 2003Mevr. Jikke Zollner, Beleidsmedewerker, gemeente Zutphen

Dhr. Mark van Banning

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2008 (9 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Adviseur dienstverlening.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 is Mark van Banning programmamanager Dienstverlening in de gemeente Halderberge en van 2008 tot 2010 Concernondersteuning.

Dhr. Ari Koenen

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Raadsgriffier gemeenteraad Halderberge.

Dhr. Ruud Beerendonk

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Jan Paantjens

Functie: WethouderPolitiek: Politiek leider CDA
Lijsttrekker CDA (2010, 2014, 2018)
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / Jeugdzorg, Sociale Zaken, Sport, Toezicht en (integrale) handhaving, Cultuur, Welzijn, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Jan Paantjens (CDA) heeft in zijn portefeuille: Bestuur (Drugs- en alcoholbeleid (preventie), Drank- en horecazaken (preventie), Maatschappelijke Ontwikkeling (Welzijn, Zorg, Onderwijs, Jeugd- en Ouderenbeleid, Armoedebeleid, Volksgezondheid, Volwasseneducatie, Minimabeleid, Sport, Kunst en Cultuur, Jeugdzorg/Awbz) en Coördinatie van de drie decentralisaties. Jan Paantjes is projectwethouder van Arbeidsmigranten en Oudenbosch Religieus erfgoed (inclusief St. Anna) (coördinatie).

Jan Paantjes is loco-burgemeester.

Coalitieperiode 2010-2014
Wethouder Jan Paantjens (CDA) heeft in zijn portefeuille: welzijn, sport, zorg, volksgezondheid, kunst en verantwoordelijk voor de het cultuurdossier in de gemeente Halderberge.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 is Jan Paantjens lijsttrekker. In 2010 was Jan Paantjens tevens lijsttrekker van het CDA. Van 1999 tot 2007 was Jan Paantjens raadslid in de gemeenteraad van Halderberge. 

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jan Paantjes (CDA) 1432 voorkeurstemmen.

Jan Paantjes is eerder gemeenteraadslid. Vanaf 1999 is Jan Paantjes -met voorkeurstemmen- gekozen in de gemeenteraad van Halderberge.

Mevr. Jobke Vonk-Vedder

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: december 2016 (1 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Integriteitsbeleid, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Burgemeester Jobke Vonk-Vedder heeft in haar portefeuille: Bestuur en Handhaving (Regionale samenwerking, In- en externe betrekkingen, Communicatie: breed naar buiten, Leefbaarheid, Brandweer, Crisisbeheersing, Drugs- en alcoholbeleid, Drank- en horecazaken, Representatie, Coördinatie van bestuur, Bestuurlijke en algemene-juridische zaken, Publiekszaken (reguliere zaken m.b.t. balies /burgerzaken), Coördinatie integratiebeleid, Handhaving, Handhaving APV, Bestuurlijke vernieuwing, Inburgering, Coördinatie integratiebeleid (raakvlak alle portefeuilles), Integriteit, Veerkrachtig bestuur), Openbare ruimte (Lijkbezorging (wet op de lijkbezorging) en Veiligheid. Tevens is Jobke Vonk-Vedder verantwoordelijkvan de projecten: Basisnet Spoor
Samenwerking Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving

Mevr. Simone Dirven-van Aalst

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)