Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Halderberge (Noord-Brabant)

Pagina 3 van 4 (31 resultaten)

Dhr. Anton Tielen

Functie: RaadslidPolitiek: WOS
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: juni 2018 (6 maanden in dienst)

Dhr. Mark van Banning

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2008 (10 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Adviseur dienstverlening.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 is Mark van Banning programmamanager Dienstverlening in de gemeente Halderberge en van 2008 tot 2010 Concernondersteuning.

Mevr. Gisela van Beek-van Oosterhout

Functie: RaadslidPolitiek: Lokaal Halderberge
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Gisela van Beek-van Oosterhout (Lokaal Harderberge) 279 voorkeurstemmen.
     
Van september 2013 tot maart 2014 is Gisela van Beek fractievoorzitter namens Lokaal Halderberge (Hoeven 2000) in de gemeenteraad van Halderberge.

Van 2005 tot 2010 is Gisela van Beek-van Oosterhout fractieassistent van Hoeven 2000.

Mevr. Claudia van Domburgh-Leerves

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Progressief Halderberge (2018-)
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Claudia van Domburgh-Leerves (Progressief Halderberge - PvdA, D66, GroenLinks) 153 voorkeurstemmen.

Dhr. Hans van Gurchom

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Dhr. Harold van Hoof

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: juni 2018 (6 maanden in dienst)

Mevr. Caroline van Oppenraaij-Jacobs

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2012 (6 jaar, 13 dagen in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:


Caroline van Oppenraaij-Jacobs is gemeentesecretaris van de gemeente Halderberge. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Halderberge. Ook is Caroline van Oppenraaij-Jacobs algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.


Dhr. Ad van Tetering

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: augustus 2018 (4 maanden in dienst)

Mevr. Jobke Vonk-Vedder

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: december 2016 (1 jaar, 12 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, Integriteitsbeleid, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Cultuur, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Jobke Vonk-Vedder heeft in haar portefeuille: Bestuur en handhaving (Regionale samenwerking, In- en externe betrekkingen, Communicatie, Leefbaarheid, Brandweer, Crisisbeheersing, Drugs- en alcoholbeleid, Drank- en horecazaken, Representatie, Coördinatie van bestuur, Bestuurlijke en algemene-juridische zaken, Publiekszaken, Coördinatie integratiebeleid, Handhaving, Handhaving APV, Inburgering, Integriteit, Veerkrachtig bestuur en Volksgezondheid), Middelen (Informatieveiligheid & Privacy, Wet Markt en Overheid), Openbare ruimte (Lijkbezorging (wet op de lijkbezorging), Kunst & Cultuur (Exposities gemeentehuis, Cultuurmaand representatie).

Bestuursperiode 2016-2018
Jobke Vonk-Vedder heeft in haar portefeuille: Bestuur en Handhaving (Regionale samenwerking, In- en externe betrekkingen, Communicatie: breed naar buiten, Leefbaarheid, Brandweer, Crisisbeheersing, Drugs- en alcoholbeleid, Drank- en horecazaken, Representatie, Coördinatie van bestuur, Bestuurlijke en algemene-juridische zaken, Publiekszaken (reguliere zaken m.b.t. balies /burgerzaken), Coördinatie integratiebeleid, Handhaving, Handhaving APV, Bestuurlijke vernieuwing, Inburgering, Coördinatie integratiebeleid (raakvlak alle portefeuilles), Integriteit, Veerkrachtig bestuur), Openbare ruimte (Lijkbezorging (wet op de lijkbezorging) en Veiligheid. Tevens is Jobke Vonk-Vedder verantwoordelijkvan de projecten: Basisnet Spoor en Samenwerking Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving.

Dhr. Hans Wierikx

Functie: WethouderPolitiek: WOS
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: februari 2016 (2 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Sport, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Cultuur, Monumentaal erfgoed, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Hans Wierikx (WOS) heeft in zijn portefeuille: Bestuur & Handhaving (Speelvoorzieningen, Sport), Ruimtelijke Ontwikkeling (Ruimtelijk Beleid, Volkshuisvesting, Afvalverwijdering, Nutsbedrijven, Bouwen en Wonen, Monumenten, Archeologie, Kabels en leidingen, Aanleg openbare ruimte in ruimtelijke ontwikkelingsprojecten, Agro Food Cluster (AFC), Adviesorgaan Seppe CROSE, Omgevingsvergunningen), Milieu (Milieu, Duurzaamheid), Kunst & Cultuur (Kunst in de openbare ruimte, Cultuurmaand).

Bestuursperiode 2016-2018
Wethouder Hans Wierikx (WOS) heeft in zijn portefeuille: Ruimtelijk Beleid, Volkshuisvesting, Afvalverwijdering, Nutsbedrijven, Bouwen en Wonen, Monumenten, Kabels en leidingen, Aanleg openbare ruimte in ruimtelijke ontwikkelingsprojecten, Agro Food Cluster (AFC), Adviesorgaan Seppe en Omgevingsvergunningen. Hans Wierikx is projectwethouder van de projecten: Arbeidsmigranten (coördinatie), Oudenbosch Religieus erfgoed (inclusief St. Anna) en Samenwerking vergunningverlening, Toezicht en Handhaving (coördinatie).