Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Oirschot (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 3 (23 resultaten)

Mevr. Marienette Wemelsfelder

Functie: RaadslidPolitiek: Lijsttrekker D66 (2018)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: april 2016 (2 jaar, 24 dagen in dienst)

Mevr. Corine van Overdijk

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: februari 2016 (2 jaar, 2 maanden in dienst)

Dhr. Frans van Hoof

Functie: WethouderPolitiek: SP
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / AfvalToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Frans van Hoof (SP) heeft in zijn portefeuille: Ruimtelijke ontwikkeling (bestemmingsplannen buitengebied), Vergunningen, Vitaal landelijk gebied, Milieu, klimaatbeleid, duurzaamheid, Agrarisch beleid w.o. aanwijzen urgentie- gebieden intensieve veehouderij, Leefbaarheidsplannen voor alle kernen, Afwikkeling Idop Spoordonk en Oostelbeers, Integraal wijk- en buurt beheer.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Frans van Hoof (SP) 14 voorkeurstemmen. Frans van Hoof was lijstduwer op de verkiezingslijst van 2014.

Dhr. Caspar van Hoek

Functie: WethouderPolitiek: Dorpsvisie
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische Zaken, Cultuur, Openbare werken, Subsidies, OnderwijsToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Caspar van Hoek (Dorpsvisie) heeft in zijn portefeuille: Beheer openbare ruimte, Verkeerszaken, Inkoop en aanbesteding, Grondzaken, grond exploitatie en (sociaal/onderwijs-) vastgoed, Monumentenzorg, Decentralisaties Sociaal Domein (sociale zaken, participatie), Economische zaken (werkgelegenheid, locale bedrijfslocaties, centrummanagement), Subsidiebeleid, accommodatiebeleid, sportvisie, Kunst- en cultuurbeleid.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Casper van Hoek (Dorpsvisie) 75 voorkeurstemmen.

Dhr. David van Geijn

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2011 is David van Geijn communicatieadviseur bij de gemeente Oirschot. Vanaf april 2013 is David van Geijn plaatsvervangend raadsgriffier en vanaf 2015 projectleider dienstverlening.

Dhr. Paul van den Biggelaar

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter De Gewone Man (2015-)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Paul van den Biggelaar (De Gewone Man) 80 voorkeurstemmen.

Dhr. Joep van de Ven

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Joep van de Ven (CDA) 156 voorkeurstemmen.

Dhr. Ad van de Sande

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter VVD
Lijsttrekker VVD (2010)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Ad van de Sande is fractievoorzitter VVD Oirschot, gemeente Oirschot.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Ad van de Sande (VVD) 69 voorkeurstemmen.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2010 was Ad van de Sande lijsttrekker.


Mevr. MariŽlle van de Moosdijk

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: juni 2008 (9 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Secretariaat burgemeester Oirschot (bestuurssecretaresse).

Dhr. Han Struijs

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 1997 (21 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Han Struijs is raadsgriffier van de gemeenteraad in Oirschot. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Han Struijs is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.