Overheid in Noord-Brabant

Gemeente 's Hertogenbosch (Den Bosch) (Noord-Brabant)

Pagina 4 van 8 (80 resultaten)

Dhr. Rob Kleijwegt

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juli 2016 (1 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Directeur Stadsontwikkeling.

Mevr. Mirjam Krijnen

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: augustus 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Mirjam Krijnen is communicatieadviseur bij de gemeente 's Hertogenbosch.
Aanverwant:1999 - 2013Mevr. Mirjam Krijnen, Hoofdafdeling, gemeente Maasdonk

Dhr. François Libregts

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: april 2010 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Ondersteuning.Werkzaamheden bij de Overheid:
François Libregts is bestuursassistent van burgemeester Rombouts bij de gemeente 's Hertogenbosch (2010-2014).

Dhr. Herman Loerakker

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: mei 1987 (31 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Herman Loerakker is communicatieadviseur bij de gemeente 's Hertogenbosch.

Mevr. Ans Lokhoff-Tiebosch

Functie: RaadslidPolitiek: SP
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: januari 2015 (3 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in november 2014 heeft Ans Lokhoff (SP) 220 voorkeurstemmen.

Dhr. Rinie Mees

Functie: RaadslidPolitiek: Leefbaar 's-Hertogenbosch
Aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Mevr. Rianneke Mees-Huibers

Functie: RaadslidPolitiek: De Bossche Groenen
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Jack Mikkers

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: oktober 2017 (8 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Burgemeester Jack Mikkers heeft in zijn portefeuille: Algemene bestuurszaken, Bestuurlijke organisatie, Openbare orde
Veiligheid en geïntegreerd veiligheidsbeleid, Brandweer, Bovengemeentelijke betrekkingen, Relatie zustersteden, Communicatie en representatie en Coördinatie innovatie.

Dhr. Leo Nelis

Functie: DirecteurIn dienst sinds: mei 2010 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Financiën, Bedrijfsvoering, BelastingenWerkzaamheden bij de Overheid:
Directeur Sector Financien, Informatievoorziening & Belastingen (directeur sector middelen en dienstverlening) bij de gemeente 's-Hertogenbosch.

Mevr. Miriam Nienhuis-van Doremaele

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
  • Directeur Cultuur, welzijn en sociale zaken van de gemeente 's Hertogenbosch
  • Vanaf februari 2012
Aanverwant:2009 - 2012Mevr. Miriam Nienhuis - van Doremaele, Gemeentesecretaris, gemeente Ridderkerk