Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Sint-Michielsgestel (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 4 (32 resultaten)

Mevr. Marloes van Rijswijk-van Mook

Functie: GemeentesecretarisIn dienst vanaf: oktober 2018

Dhr. Ton Hanegraaf

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ton Hanegraaf is programmamanager in de gemeente Sint-Michielsgestel. Tevens is Ton Hanegraaf adviseur college (gemeentesecretaris a.i.).

Dhr. Wim de Kort

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Wim de Kort is afdelingshoofd van de afdeling Personeel & Ontwikkeling in de gemeente Sint-Michielsgestel.
Aanverwant:1960 - 1974Dhr. Wim de Kort, Burgemeester, KVP, gemeente Alphen- Chaam

Mevr. Nicole Hoogerbrug

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2007 (11 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Raadsgriffier gemeenteraad Sint-Michielsgetel.

2004 - 2007
Plaatsvervangend raadsgriffier gemeenteraad Sint-Michielsgestel.

Mevr. Anja Smits

Functie: GriffieIn dienst sinds: november 2007 (10 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier / raadsadviseur.

Dhr. Melvin Laheij

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Melvin Laheij is afdelingshoofd Informatie & Automatisering (I&A) in de gemeente Sint-Michielsgestel.

Dhr. Jan Pommer

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: mei 2003 (15 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, Bedrijfsvoering, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Jan Pommer (CDA) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, brandweer, crisisbeheersing en rampenbestrijding, Bevolking, burgerlijke stand en verkiezingen, Handhaving, Algemeen juridische zaken en rechtsbescherming, Rekenkamer, controlfuncties en bedrijfsvoering, MijnGemeenteDichtbij, Bestuurlijke vernieuwing, Human Resources, Crisiscommunicatie, interne communicatie, Representatie, ICT, Ketenaanpak’ Personen met verward gedrag’, Intergemeentelijke samenwerking en Internationale betrekkingen.

Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Jan Pommer (CDA) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid Integrale veiligheid, Brandweer, crisisbeheersing en rampenbestrijding, Handhaving (beleid + uitvoering), Communicatie, Voorlichting en p.r., Bevolking burgerlijke stand en verkiezingen, Personeel en organisatie, Bestuurlijke representatie, Beleid dienstverlening (kwaliteitsimpuls, Andere Overheid etc.), Griffie aangelegenheden, Bestuurlijke vernieuwing, Rekenkamer, controle functie, Algemeen juridische zaken en rechtsbescherming en Intergemeentelijke samenwerking / Internationale betrekkingen.

Coalitieperiode 2010-2014
Burgemeester Jan Pommer (CDA) heeft in zijn portefeuille: openbare orde en veiligheid, veiligheid, communicatie, handhaving, algemeen juridische zaken en verantwoordelijk voor het P&O van de gemeente Sint-Michielsgestel.

Burgemeester Jan Pommer is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als voorzitter van de gemeenteraad van Sint-Michielsgestel. Burgemeester Jan Pommer is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Begin 2018 geeft Jan Pommer aan dat hij in de zomer van 2019 met pensioen gaat.
Aanverwant:1999 - 2003Dhr. Jan Pommer, Burgemeester, CDA, gemeente Maasdriel

Dhr. Harvy Schouten

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Harvy Schouten (CDA) 179 voorkeurstemmen.

Mevr. Lianne van der Aa

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: mei 2018 (3 maanden in dienst)
Portefeuille: Sport, Subsidies, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Cultuur, Economische Zaken, Onderwijs, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Lianne van der Aa heeft in haar portefeuille: Coördinerend wethouder Leefbaarheid, Volkshuisvesting, Verenigingen, sport en subsidies, Kunst en cultuur, Maatschappelijk vastgoed, onderwijshuisvesting, Onderwijs, Economische Zaken (inclusief AgriFood Capital), Grondexploitaties en Communicatiebeleid.

Lianne van der Aa is de 2e locoburgemeester.

Dhr. Kirk den Otter

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)