Overheid in Noord-Brabant

Gemeente Valkenswaard (Noord-Brabant)

Pagina 1 van 4 (33 resultaten)

Mevr. Petra Schennink-Smolders

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: februari 1971 (47 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Petra Schennink-Smolders is teammanager Klant Contact centrum (KCC) in de gemeente Valkenswaard.

Dhr. Rob van Eijck

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: november 2009 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob van Eijk is gemeentesecretaris van de gemeente Valkenswaard. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Valkenswaard. Ook is Rob van Eijk algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2005 - 2009Dhr. Rob van Eijck, Directeur, gemeente Maastricht1998 - 2005Dhr. Rob van Eijck, Directeur, gemeente Heusden1986 - 1998Dhr. Rob van Eijck, Hoofdafdeling, gemeente Waalre

Mevr. Charlotte van Voorst

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: februari 2013 (5 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Charlotte van Voorst is communicatieadviseur en woordvoerder pers van de gemeente Valkenswaard.

Mevr. Cobie Miedema

Functie: GriffierIn dienst gegaan: januari 2012Uit dienst sinds: januari 2012 (12 maanden in dienst geweest)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Cobie Miedema is raadsgriffier in de gemeenteraad van Valkenswaard. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Cobie Miedema is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Aanverwant:2007 - 2011Mevr. Cobie Miedema, Griffie, gemeente Loon op Zand

Mevr. Silvi Joosten

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: januari 2016 (2 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Teammanager Facilitair bedrijf a.i.

Dhr. Stefan Montens

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: december 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Infrastructuur, Mobiliteit, Verkeer en VervoerWerkzaamheden bij de Overheid:

 

Stefan Montens is verkeerskundige bij de gemeente Valkenswaard. 

Aanverwant:2011 - 2012Dhr. Stefan Montens, Beleidsmedewerker, gemeente Leiden2010 - 2010Dhr. Stefan Montens, Beleidsmedewerker, gemeente Loon op Zand2009 - 2010Dhr. Stefan Montens, Beleidsmedewerker, gemeente Leerdam2007 - 2007Dhr. Stefan Montens, Beleidsmedewerker, gemeente Geldermalsen

Dhr. Davey Gerlings

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Dhr. Frans Jansen

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Frans Jansen (CDA) 157 voorkeurstemmen.

Dhr. François Smits

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: mei 2018 (4 maanden in dienst)
Toelichting: François Smits vervangt tijdelijk raadslid Mart Wijnen.

Dhr. Kees Marchal

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: mei 2018 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Recreatie / Toerisme, Ruimtelijke ordening , Mobiliteit, Verkeer en Vervoer, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Kees Marchal heeft in zijn portefeuille: Verkeer en mobiliteit, ruimtelijke ordening, volkshuisvesting, personeel en organisatie, dienstverlening, toerisme en recreatie.

Kees Marchal is de 2e locoburgemeester.